Medarbeidere - Lillesand Tannlegesenter
37 27 05 12 Man 08 – 16|Tir – Tor 08 – 16|Fre  08 – 15

Medarbeidere

Tannlege: Helene Birkeland Lindtveit

Utdannet ved universitetet i Oslo i 2013. Har arbeidet i den offentlige tannhelsetjenesten i Lillesand og Birkeland fram til 2015. Startet hos Lillesand tannlegesenter i mai 2015. Er sertifisiert for behandling med Inman Aligner, som er en form for «usynlig tannregulering».

Tannlege: Grete Ravndal Tveit

Utdannet ved universitetet i Bergen i 2012. Har arbeidet i Tannhelse Rogaland til 2017. Begynte hos oss i januar 2018. Grete er godkjent for implantatprotetisk behandling med trygderefusjon. Hun har også tatt kurs i søvnapnè og fremstilling av søvnapnèskinne/snorkeskinne.

Tannlege: Karianne Trelda

Utdannet ved universitetet i Oslo i 2012. Har arbeidet i den offentlige tannhelsetjenesten i Aust Agder frem til 2021. Har jobbet ved Stoa tannklinikk siden 2016. Begynte hos oss i januar 2022.
Karianne er godkjent for implantatprotetisk behandling med trygderefusjon.

Tannlege: Vidar Erlandsen

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Tannhelsesekretær: Linda Merete Johansen

Utdannet tannhelsesekretær med over 20 års tjenestetid i praksisen.

Tannhelsesekretær: Siri Hemnes

Tannhelsesekretær: Tine Kjelsli Reitan

Tannlegeassistent: Mariann Brovig

Utdannet sykepleier og ansatt som tannhelsesekretær i praksisen fra 2016

Tannlegeassistent: kommer snart

Tannlegeassistent: kommer snart

Administrasjon: Fanny Horn Birkeland

Bestill tannlegetime

Personalia

Har du vært kunde tidligere?

Er du student?

Ønsket time?